Keresés ebben a blogban

2010. július 18., vasárnap

Békességed legyen e világban!

A János 16:33 Azért beszéltem ezeket néktek, hogy békességetek legyen én bennem. E világon nyomorúságtok lészen; de bízzatok: én meggyőztem a világot.

Ha Jézusban maradsz, békességed van e világban. Ha a világban maradsz, akkor háborúságod. Maradj Jézusban! Ha mégsem sikerül, akkor is van remény mert, Jézus legyőzte a világot, és ha visszamégy Jézushoz, akkor győzelmet ad, és békességet.
Hogyan maradhatsz meg Jézusban? Tartsd meg a parancsolatait, azaz járj szeretetben.

János 10:19-23 Még egy kevés idő és a világ nem lát engem többé; de ti megláttok engem: mert én élek, ti is élni fogtok.
Azon a napon megtudjátok majd ti, hogy én az én Atyámban vagyok, és ti én bennem, és én ti bennetek.
A ki ismeri az én parancsolataimat és megtartja azokat, az szeret engem; a ki pedig engem szeret, azt szereti az én Atyám, én is szeretem azt, és kijelentem magamat annak.
Monda néki Júdás (nem az Iskáriótes): Uram, mi dolog, hogy nékünk jelented ki magadat, és nem a világnak?
Felele Jézus és monda néki: Ha valaki szeret engem, megtartja az én beszédemet: és az én Atyám szereti azt, és ahhoz megyünk, és annál lakozunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése